Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Aj då twilight

 
Har själv sett den sista twilight filmen och kan inte säga att det var det bästa jag sett. Jag blev arg på slutet men resten var okej. Det är min åsikt :)
Men jag skulle då aldrig ana att den var så dålig så att den är nominerad i 11 kategorier i sämsta (!) film i Razzie-galan!
 
Det här är vad filmen och de olika twilight stjärnorna är nominerade till:
 
Sämsta film

Sämsta regissör (Bill Condon)

Sämsta skådespelerska (Kristen Stewart)

Sämsta skådespelare (Robert Pattinson

Sämsta kvinnliga biroll (Ashley Greene)

Sämsta manliga biroll (Taylor Lautner) 

Sämsta filmenseble

Sämsta filmmanus

Sämsta remake eller uppföljare

Sämsta par på bioduken (Kristen Stewart och Robert Pattinson, Mackenzie Foy och Taylor Lautner)
----------------------------------------------------
Nu har äntligen Kristen ett skäl för sin alltid så "muntra" min
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0