Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Det märks att det snart är sommarlov...

Jo, sicken skräll att det regnar idag och att det ska göra det imorgon också när det är skolavslutning....
Men lite regn på skolavslutningen är ju en tradition när man bor i Sverige.
Imorgon är sista dagen i ettan och jag kan inte fatta att jag redan har gått 1/3 av gymnasite, känns som igår när jag kom till skolan första dagen och nu har man gått ett helt läsår
Men det ska bli skönt att sluta och få en paus efter allt hårt skolarbete som äntligen gett resultat nu när man går ut ettan med alla A + 1B så jag är nöjd :D
 
Hoppas bara att det inte regnar allt för mycket imon ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0