Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Många drömmar små...

Ibland önskar man att man hade en tidsmaskin så att man kunde se hur ens framtid kommer att bli om man nu kommer att bli den super miljonären som man drömmer om att bli som alla kommer att se upp till eller om man kommer att bli som dom gråa personerna som sitter i kassorna på de lokala mataffärerna.
Även om det skulle bli så, så skulle det vara skönt att veta så att man kunde förbereda sig på det och sluta måla upp bilder på hur ditt drömhus ska se ut.
 
***
Men ännu har jag inte uppfunnit en tidsmaskin så jag får helt enkelt försöka göra min egen framtid!
Men först ska jag ta  mig genom sommaren och resten av min skolgång innan jag kan börja fokusera på vad jag ska göra av mitt liv ;)
Så vem vet kanske mina drömmar slår in eller kanske inte.
Det jag vet är att jag som vuxen vill kunna säga är att jag i alla fall försökte följa min drömmar och om jag inte lever just mitt drömliv så räcker det för mig personligen att veta att jag i alla fall försökte....
För det är mer än vad de flesta människor gör!
 
 

Kommentarer
Ben aka borren

A-blanen <3

Svar: jupp!!!!! :D Don't stop believing!
onedirectionofficialsweden.blogg.se

2013-06-29 @ 13:25:49
URL: http://onedirectionofficialsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0