Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Sommarjobb 2013

Ja, för er som inte redan har listat ut det så jobbar jag på fitids denna sommar och det kan vara någonting av det roligaste jag har varit med om!
Alla barnen är så söta och ser verkligen upp till mig!
Den ända nackdelen med mitt job är att jag har världens träningsvärk i handleden eftersom att jag skriver autografer till ALLA barnen på fritids ;)
Så nu är jag redo att bli känd eftersom att jag nu är van vid att skriva autografer och få teckningar av små barn ;)
Så nu ska jag bara hitta någonting att bli känd för, blir inte det lättaste när man är talanglös ;)
men, men allt går utom nyfödda barn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0