Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

dagens mamma- kommentarer

när man sitter här i soffan och kollar på kändishoppet kommer det en sådan helt random kommentar från mamma som sitter i andra sidan soffan:
- Jag hörde att en i ditt pojkband har tattat sig....
- tatta?
- Ja, tattuerar sig
- var hörde du det?
- på radion på jobbet
sedan frågade hon om jag kunde visa hur den såg ut
men hon sa inte vad hon tyckte om den, hon sa bara:
- usch fjärilar är läskiga!
- vadå alla säger ju att fjärilar är så fina????
- NEEEEEEEEJJJJJJJJJJ! fjärilar likanar DÖDEN!
*****
fem mintuer senare får hon för sig om att vi ska testa hur viga vi är eftersom hon hade sett någon bild i en kalender som kunde nudda huvudet med fötterna och det gick ju sådär för henne :P
sedan efter det böjar hon fråga om inte jag kan "tatta" en stooooooooor fjäril över hela ryggen, men det ska jag INTE göra, och själv vågade hon inte eftersom att hon tydligen är rädd för fjärilar.
Hon tycker bara att vingarna är fina så mamma tycker att man kan ta bort vingarna och titta på dem så kunde resten av fjärilen gå iväg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0