Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Jag är döden!

Hmm ja så mycket som jag har frusit senaste halvan på dagen kan man både kalla mig död och döden + att min strupe nästan lossnade eller något när jag skulle på bussen hem. Märkligt. Trodde att jag skulle dö när bussen kom och min första tanke var "om jag ligger halvdöd på marken kommer busschauffören gå ut och hjälpa mig då och ringa ambulansen?? Tveksamt. Fast vem skulle ligga i snön frivilligt?? Jaja..

Allt plug har iallafall lett till något gott eftersom jag äntligen kan fortsätta läsa mon svenska läsebok istället för en brittisk deckare/sjukhusbok. Den var bra men ska man läsa så ska man läsa på svenska

Mors och goobye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0