Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Kungligheter i hålan

Idag var ingen vanlig dag, för nu är det så att självaste hans majestät kung Carl XVI Gustaf och drottning Silvia besökte Tingsryd!
Tyvärr så kunde vi själv inte vara där och se detta, utan jag fick skicka dit två incognito spioner (syrran och morsan) till att fotografera händelsen
 
 
 
 
 
 
Medan detta hände satt man själv i skolbänken och råpluggade ;) 
Men sådant är livet, I guess... 
Bara för att man är lite bitter kan jag bara meddela att den storslagna tårtan som skulle delas ut i samband med detta blev det istället torra kriglor som kommunen bjöd på :P
Det märks att man bor på landet, eller inte ens tårta när självaste kungen kommer på besök
 
P.S. jag börjar tro att min syrra och morsa har en crush på Andreas Carlsson, detta tror jag pga att min mamma tog fler kort på honom än på kungen och för att min syster sa att Andreas såg SÅ snygg ut i sin kavaj ;)
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0