Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Nya 1D?!

 
Tror verkligen dessa killarna att de kommer att bli större än världens största pojkband?
Och visst kanske de kan bli det, det är inte så jag menar, men att säga det innan i stort sätt någon vet vilka ni är är väl lite överdrivet eller???
De heter iallafall The United och är fem killar med olika nationaliter och i detta band är även vårt avlånga land reprensenterat!!!! ;)
Eftersom att de inte har släppt någon egen musik ännu får ni nöja er med en cover som de har gjort så får ni själva bestämma om The United är bättre än One Direction:
 
Inte för att vara taskig på något sätt men jag tycker ändå att 1D är bättre än The United, men jag kan säga att de låter ändå helt OK bara att de kanske behöver stylas om lite :P
Och bara därför lägger jag upp en cover av one direction från början av 2012 så kan ni ju själva jämföra banden och skapa er en egen åsikt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0