Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Sesa dissar!!!!

vad är detta för ny "Facebook trend"???
den nya appen Ask.fm som finns över precis HELA Facebook, där folk vill att deras facebookvänner ska ställa frågor till dem.
Då undrar jag varför vill man dela med sig av sin personliga information på detta sätt??
är man så osäker på sig själv att man måste känna sig uppmärksam genom att svara på någon dum fråga om en själv??????
 
 
jag ber om ursäkt nu om jag har förolämpat någon som tycker att denna app är superbra, men jag tycker faktiskt att det är en ganska patetisk grej att söka uppmärksamhet på det sättet......
här kommer ett budskap från mig till dig:
kom ihåg detta du behöver inte få bekräftelse från alla andra DU duger som DU är och behöver inte alla andra människors uppmärksamhet och bekräftelse!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0