Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Vem är jag?

 
Vad jobbig jag är. Som vanligt har jag skjutit upp anatomin till sista sekund och precis när jag skulle skicka iväg det kommer en gammal vän på besök...
 
POLISVIRUSET!
 
Kärt återseende må jag säga.
 
Denna gång var det en vit lite fancy veriation på den. Först suckade jag bara och tänkte "det här får jag bort på ett kick" men nej nu har legisterna gjort så att datorn staratar om när man försöker gå in på felsäkert läge. RÖT-ÄGG!
 
Var nära att ge upp hoppet om betyg, dator och framtid ett tag....
 
 
Men sen kom den där älskade rösten i huvudet som sa "Emelie du är bäst, ge inte upp!"
 
Jag researchade lite och tillslut hittade jag en gullig person som skrev hur man skulle göra <3
 
GÅ IN PÅ DEN HÄR LÄNKEN "KLICKA" OCH KOLLA HÖGER SPALTEN SÅ STÅR DET HUR NI SKA GÖRA!!!!!!
 
TACK FÖR MIG!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0