Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Boda borg och pluggstress

Idag var vi med klassen på boda borg i karlkrona. Kul som alltid med boda borg och jag fick 6 stämplar! jag tycker det var en bra insats ändå ;) Dock var det svårt att få ut full glädje när skolan tar så hårt på nerverna, det är inte normalt att ha så mycket om vi har nu i skolan.. 
 
4 inlämningar! (psykologi, historia, naturkunskap (10 sidor) och idrott)
 
2 redovisningar! (engelska, samhällskunskap)
 
Nationella i spanska
 
Prov i spanska
 
Nationella i matte
 
 Somnade tillochmed när jag pluggade för att jag var så utmattad, och när jag vaknade var jag sjukt stressad för att jag sovit bort plugg tid...
 
 Detta funkar inte längre, Skjuuut mig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0