Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Sticks and stones!

Tiden går snabbt när man har roligt och snart har två terminer gått. Kändes som igår jag såg min klass för första gången. GALET!
Vi må ha haft nio saker nu de senaste veckorna vi ska vara klara med men nu är det (bara) sex kvar vilket jag nog ska klara av. Hoppas jag åtminstone.. Ett lyckobesked jag fick idag var att mitt slutbetyg i psykologi kommer bli ett A. Känns grymtbra!!!!
 
Till de andra uppgifterna är det bara att säga sticks and stones och hoppas på det bästa.
 
Imorgon kommer det vara en pluggdag då jag kommer ha ett spanskaprov och ett muntligt kompleteringsprov i samhälle (allt för att samla A:n) dock är det ju så att det är studiedag i morgon så jag ska vara i skolan typ själv med en massa lärare. Haha. Har förviso mina trogna vapendragare Daniel och Ellinor med mig i skolan eftersom de ska göra kompleteringsprov i psykologi.
 
Nu får jag sluta tjata för på fredag åker vi till Greklands blåa hav!
AS NICE JUE!!!
 
Jag får väl avsluta detta inlägg med några väl valda ord från mina fem favorit idioter ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0