Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

CRAZY Sleepover!

Carolines, Sophies och min sleepOver i går gick verkligen överstyr hel galen var den. Ja hujeda mig sånna barn vi är party all night! 
 
Här är sammanfattning!!
 
Först fixade jag och sophie med vårt jätte hemliga projekt och det blev kaos asså! Sophie fastnadde i en kista och rummet blev täckt av bomull+att min lillasyster hade en plan att döda sophie.... som tur var lyckades den inte.
Kvällen fortsatte sedan dramatiskt eftersom Caroline inte kom! Vi blev oroliga och ringde men ack vi ringde fel.. Sedan fick vi svaret att hon kom senare så vi väntade och åt tacos och kollade på PAX. Sedan dödade vi tid och varelser i spore. Sophies vackra planet fick namnet coco-puff.
 
När Caroline sen kom blev det verkligen party och min lillasyrra hade en till hon kunde mörda, dock lyckades inte detta heller.. Efter partyt som bestod av flams och spore beslutade vi oss för att kolla på film. Det blev isdraken som var veldigt dramatisk med en faktaröst som återkom om fakta om valar. Sophie höll även på att dö i en livsfarlig tältsäng vid detta tillfälle. Chips fanns även med i bilden. Sen slog vi på stort och såg på lilla jönssonligan på kollo. 
 
SOM SAGT EN HELT CRAZY SLEEPOVER!!! 
 
;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0