Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Dag i hälsans tecken

Hmm ko men vem skulle inte bli kär i sjukgymnasten. Super charmig ju ;)

Idag har jag och Sophie först dansat balett tydligen har det blivit inne att skita i dansen eftersom vi bara var 4/12 idag, dålig stil...

Efter dansen bestämde jag mig för att vara en hjälpande vän när Sophie skulle till en ny sjukgymnast. Jag tror faktiskt jag var mer nervös än Sophie innan bi skulle in. Trodde typ att han skulle våldta oss både men nej det var en mycket charmig herre med humor. Kär och kär blev jag väl inte precis i honom men han var redigt cool ;)

Han gav en massa förklaringar varför man ska sitta rakt, men jag får ont i ryggen av det. Normalt?

Från det ena till det andra så såg vi på film på spanskan, och den var riktigt äcklig! Någon som sett pans labyrint, som kan hålla med mig :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0