Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

One direction fever!

Nu vet jag att min syrra får tokspel på mig för att jag använder mitt egna uttryck "One direction fiver", eftersom att man enligt henne bara kan säga "Bieber fiver" eftersom att det rimmar :P
Men jag använder det uttrycket ändå, så det så!
Bara så att ni vet så har jag blivit helt "crazy" i One direction på den senaste tiden och följer dem på instagram, twitter m.m. 
Har till och med suttit med kusinen och kollat på typ alla youtube klipp som finns om One direction, och jag bara dör typ!
Önskar att jag kunde träffa dem någon dag och kunna gå på deras konserter, men jag har ju ingen biljett :'(
(Så om någon har en extra One direction biljett kan ni gärna kontakta mig :))
*
Men här kommer ett klipp från youtube som en kompis visade mig för ett tag sedan, men jag somnade typ då så jag såg den idag och humorn i den är så dålig så att man inte kan låta bli att skratta så för att komma bort från den dåliga måndagskänslan kan ni ju kolla på denna:
 
 Hoppas att ni gillade den lite iallafall :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0