Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

The naked truth...

Asså ibland undrar man om jag inte skule glömma bort huvet om det inte satt fast på halsen. ;)
 
Försov mig iallafall till klockan sju idag. (SAMMA TID SOM MIN BUSS GÅR!)
så det blev att springa upp till mammsen och tvinga henne köra mig 4mil. 
Stackars henne tänker jag nu, et gjorde jag inte då... 
Jag var tvungen att slänga ner alla grejer jag trodde jag skulle ha med mig  och åka. Jag trodde jag tog med mig en tröja m,en ACK det var en kofta. Inget linne hade jag heller så idag alla som såg mig. Ja jag var naken under koftan!
Så nu vet ni det.
Var bara tvungen att bekänna denna hemlighet jag tvingats hålla hela dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0