Buff sesa.blogg.se -
oncontextmenu="return false"
< Till bloggens startsida

Vilken riktining ska man välja?

Hej och hå vilken one direction histuri det har blivit nu efter EMA och x-factor. Sophie har iallafall fastnat på trenden och har boysen i öronen hela tiden ;) Hon var till och med inne på skumma sidor ihopp om att få gratis biljetter från twitter men ne tror nog inte det funkar så. Har dock lite svårt att välja mellan One direction och Justin Bieber det är lite same shit different name för mig ;) men nej jag gillar de båda. Jag skulle nog hoppat på dem om jag såg dom på stan allihopa om jag inte skulle haft min kändisfobi ;) 
 
Aah detta blev ju dock ett hej jag heter emelie och jag är tolv år inlägg så då kan jag lika gärna fråga vilken riktning väljer ni? one direction eller justin bieber. Jag måste skaffa mig ett värdigt liv alltså, snart så kommer jag väl till och med ta med Eric Saade i mina inlägg (igen) ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0